lydialauras.blogg.se

November

Publicerad 2015-11-08 14:06:19 i

Tjoooo. Vad har jag gjort sedan sist??? massa saker, för mycket för att räkna upp allt :/// så dålig på det här med blogg.
  • viktigaste sakerna jag gjort: varit en vända i London (vill tillbaka varje gång jag tänker på det),
  • flyttat HEMIFRÅN AAAA,
  • lämnat in min andra tenta.
  • Var en ulv i fårakläder på Halloween! vill ni se bilder?? ;))))))) obs har bara kassa :((((((
  • Börjat använda tinder igen
  • sett Okänd Kvinna av Anna Odell på kulthurhuset, det var väldigt skakande att se en människa bli fasthållen och borttagen mot sin vilja, provocerade fram många frågor, liksom hennes film Återträffen! så himla intressant konstnär hon är
 
Igår hade jag "myskväll" med mig själv trots ett antal förfrågningar om att gå ut eller hänga- hade alltså SJÄLVVALT att ligga hemma på sofflocket och göra en linsgryta till mig själv för var så länge sedan jag bara latade mig hemma och hade tid att göra middag etc. Visade sig dock att alla människor i hela världen var ute den här kvällen samt att mina grannar hade fest så kunde inte riktigt njuta av min ensamtid utan tvingades liksom lyssna på det sociala sorlet och påminnas om att folk hade KUL med stora bokstäver. AJa jag hade också KUL fast på ett lugnare sätt. Tittade på "Winters bone" med Jennifer Lawrence som är en av världens bästa filmer, samt nya serien "Boys" på Svtplay som jag tänkte att jag skulle titta på det distanserade hånfulla sättet men nu är helt kär i :'(((( alltså sommarStockholm var e duuuuuuu
 
har också blivit introducerade till ett mobilspel tack INTE till personen som introducerade, är numera ännu mer världsfrånvarande person än jag var innan. 
 
och just nu undrar ni? 
är precis här
 
planer: KANSKE gå ut och springa får se troligtivis inte. Plugga lite på biblan. Käka middag med familj+morfar e ju ändå farsdag (asså vrf finns det?) slå highscore på 1010

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela