lydialauras.blogg.se

det regnar och vi löser korsord

Publicerad 2016-08-18 14:53:02 i

Hallå i cyberwebzzzzz. Hemma från semestern, existensiell ångest. Det värsta med att jag inte jobbar är nog att HAN jobbar. För jag är den som sitter hemma och bah Okej men när slutar du? Okej men kommer du hit då eller? Känner mig som Betty i Mad Men :((( 
MEN, har ändå gjort lite saker. Har barnvaktat och lämnat på dagis och insett att jag kommer vara en svag förälder (ok har alltid vetat det) pga tycker det är så svårt att lämna ett ledset barn, vill liksom bah DU BEHÖVER INTE VARA PÅ DAGIS IDAG (förskolan) och ta med honom till gröna lund istället. 
Igår fikade vi på Petit France som var mycket franskt, dvs goda macaroner och otrevlig personal. Sen satt vi båda och deppade och spelade wordfeud och var allmänt miserabla, påvägen hem köpte Morgan en korsordstidning och efter EN TREVLIG MIDDAG MED MINA FINA VÄNNER (ni vet vilka ni är) satt vi tillsammans och löste korsord och drack te som Morgan köpt samma dag. Tycker om honom så mycket när han köper två sorters löste och butiksbiträdet blev superglad för hon blev så förvånad och vi får dricka gott te sen, jag är för snål och har bara massa massa påste i skåpen som ingen vill ha för ganska äckligt.... Vi åt ostkaka till efterrätt (världens hemskaste värdinna som tar fram efterrätten när gästerna har gått men också ett HETT tips) och när vi löst klart krysset (svårighetsgrad lätt) frågade han om vi skulle gör ett till varpå jag utrbrast "va men man är ju helt slut efter korsordet!" 
:DDDDDD
 
Och eftersom jag sovit typ 4 timmar natten innan somnade jag typ direkt efter. #crazyyouth
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela