lydialauras.blogg.se

gott nytt år!

Publicerad 2016-01-04 17:52:00 i

LISTA
 
var 2015 ett bra år för dig?
ja
 
vad hoppas du få ut av 2016?
 
att det blir ett bra år
 
(dela gärna)
 
 
 
 skämt åsido 2015 var typ the BEST and the WORST av år, men mestmest bra faktiskt. vuxit supermycket och lärt mig massa och gjort massa och levlat i life typ bott utomlands, flyttat hemifrån etc. Jag är på en bra plats just nu och hemskt osäker på vad jag kommer göra i år och hur det kommer kännas men förhoppningsvis bra, och även när det känns dåligt helst lite sådär halvkasst snarare än sämst och hemskt. framförallt är jag taggad!!!! nya saker!!! årstider!!!! människor (osäker på denna), bo min första vår/sommar i lägenheten!!!! jag vill göra roliga saker och må bra, såklart
 
(det här är egentligen från julafton men fick KRITIK för att det var så nyårigt :-))))))) dö) hejdå 2015 hej 2016!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela