lydialauras.blogg.se

Är sjuk och är synd om

Publicerad 2016-10-07 18:44:00 i tankar,

Är hemma och sjuk en fredag, är något jobbigt med det och är en sån himla dum känsla. Och får faktiskt skylla mig själv lite grann...
Det som är tråkigt med att bo själv och vara sjuk är att man blir så ynklig men finns ingen här att se det?? Ingen som passar upp eller kan köpa hem mat till en. Blir också mycket tid att tänka på sorgliga saker, vill inte fastna i det egna lilla huvve. Känner mig som en dålig person fast jag tror inte att jag är det? Dumma huvve. 
Vill gå uuuut och dricka öööööl och kanske till och med dansa!! För att vara en lat person har jag väldigt dåligt tålamod med att vara sjuk?? ://// det trodde man inte. Har i alla fall kirrat jobb och finns glass i frysen så blir nog bra det här
 
 
 
Ska kolla på Million dollar baby, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela